Vozidlo přistaveno s tím, že po nastartování ihned chcípne, výfuk zaolejovaný...
DPF zakarbonován - neprůchodný, katalyzátor částečně zapečený.
........
Při kontrole diferenčních tlaků, vykazoval filtr tlaky nového. Po měsíci provozu vše OK.
Problémy s filtrem pevných částic? Neutrácejte zbytečně!
Vozidlo přistaveno s tím, že po nastartování ihned chcípne, výfuk zaolejovaný...
DPF zakarbonován - neprůchodný, katalyzátor částečně zapečený.
........
Při kontrole diferenčních tlaků, vykazoval filtr tlaky nového. Po měsíci provozu vše OK.
Po výplachu DPF auto ani nespustilo regeneraci a ihned mělo pocitově lepší akceleraci. Omezení výkonu bylo bylo automaticky odblokováno bez nutnosti regenerace.
Před: spotřeba 6,5 - 6,8 l/100kmaktivní regenerace po cca 200km Po vyjetí přípravků:spotřeba 5,8 l/100kmaktivní regenerace po cca 900kmauto živější