Reference Výplach DPF- L Precision s r.o. - BMW 530d

Problémy s filtrem pevných částic? Neutrácejte zbytečně!

Vozidlo před opravou opakovaně v nouzovém režimu / snížený plnící tlak turba a omezení ot do 2500ot/min, diagnostikován nedostatečně průchodný DPF + snímač teploty výf. plynů.

Demontován DPF, naplněn výplach. tekutinou, po cca 24 hodinách prakticky došlo „ke ztrátě tekutiny".
Změnila se na hustou černou hmotu podobnou vazelíně. Po cca hodině důsledného vystříkávání tlakovou horkou vodou (WAP) z filtru vyšlo cca 3-4litry této hmoty. Po vysušení a vyfoukání stlačeným vzduchem filtr namontován zpět do vozu.

Provedena zkušební jízda a následně opětovná diagnostika. Výsledek testu DPF - průchodnost 98%. Rovněž všechny hodnoty plnění motoru byly velmi dobré /viz výpis testu/.

Zákazník vůz provozuje denně, předpokládám, že již ujel více jak 2000km po opravě a po telefonickém dotazu dnes, zatím zcela bez problémů. Pochvaluje si i snížení spotřeby o cca 0,75l/100km.

Jiří Lipina
L PRECISION s.r.o.

Reference Výplach DPF L Precision s.r.o.

Výsledky měření po výplachu DPF

Reference

Reference na Čistič DPF - Škoda Octavia RS 2.0 TDI

Protože vlastním i autodiagnostiku, tak jsem po aplikaci sledoval, co se ve fitlru děje za jízdy a ono to opravdu funguje jak je popsáno na netu.

Čti celou referenci »

Reference Výplach DPF- Vlad Graur - Renault Espace

Před výplachem DPF hodnota saze ve filtru 89g. Po výplachu 2g (podle diagnostického přístroje Clip Renault).

Čti celou referenci »