Reference na trojkombinaci - Common Rail + Oxicat + Čistič DPF - VW Passat 2.0 TDI 4x4

Problémy s filtrem pevných částic? Neutrácejte zbytečně!

Popis stavu, průběhu, výsledku, efektu, apod:
Asi ve 207 000km jsem začal pozorovat vyšší spotřebu paliva o cca 0,7l/100km, asi o 1000km později jsem musel vyměnit EGR ventil, přitom se zjistilo, že je ještě turbo na odchodu, takže se vyměnilo. Nicméně spotřeba byla pořád vyšší. Koupil jsem do auta jednotku ELM 327 a přes aplikaci v mobilu - VAG DPF jsem začal sledovat údaje o filtru pevných částic (DPF). Zjistil jsem, že auto regeneruje každých cca 200 km. Začal jsem hledat nějaké řešení, nechtěl jsem demontovat filtr, protože u mého auta je to dost náročné na práci (která se již dělala při výměně EGR a turba, náročnost skrz čtyřkolku).
Narazil jsem na firmu Autoprofishop, kontaktoval jsem pana Bradu, poslal jsem mu spoustu mouder, co jsem našel napříč internetem, ten mi pak po telefonu vše osvětlil a doporučil mi výše uvedené výrobky.

Nejdřív jsem použil Common Rail Diesel System Clean & Protect, vyjel jsem nejdřív nádrž a asi 30km na hladové oko, nalil tento přípravek a natankoval 45l nafty bez aditiv, už po 50km se mi zdálo, že je auto živější, ale říkal jsem si, že jsem si to asi vsugeroval, nicméně jsem sledoval DPF a další regenerace proběhla po zhruba 500 km, to mě jako dost potěšilo.

Opět jsem zas vyjel nádrž na max a nalil Oxicat a 45l nafty bez aditiv. Co se chování auta týče, přišlo mi to stejné od nalití prvního přípravku. Neustále ale narůstaly kilometry mezi regeneracemi. Asi po vyjetí 20l obohacené nafty se mi spustila regenerace po 920km!

Do třetice jsem nalil čistič DPF a opět do 45l nafty. Regenerace stále probíhaly jak měly, poslední trasa Zlín - Praha a zpět, kdy jsem krásně vyjel zbytek nádrže jsem měl spotřebu 5,8l a předtím to bylo stejným stylem jízdy kolem 6,5 - 6,8l

Evidentně přípravky dělají, co mají, teď liju bezpopelavá aditiva a do budoucna budu s každou výměnou oleje používat tuto trojkombinaci a navíc Nano engine protect. Před výměnou oleje použiju ještě výplach motoru. Mezi výměnami oleje mi to vychází ještě na jedno použití čističe DPF. Samozřejmě kdyz nebudou nalité přípravky, budu používat bezpopelavá aditiva (samozřejme z autoprofishop). Klidně udělám report za půl roku nebo rok. Ještě jedno doporučení za mě pro ty, co mají DPF: každých 100 000 km vyměňte čidlo diferenčního tlaku, ať máte reálné údaje a je to zároveň důležité pro chod celého systému.


Reference Roman Bychler - Trojkombinace - VW Passat 2.0 TDI

Reference

Reference Výplach DPF- Vlad Graur - Renault Espace

Před výplachem DPF hodnota saze ve filtru 89g. Po výplachu 2g (podle diagnostického přístroje Clip Renault).

Čti celou referenci »

Reference Výplach DPF + Čistič DPF- Autoopravna Josef Přibyl - Ford C-MAX

Při kontrole diferenčních tlaků, vykazoval filtr tlaky nového.

Čti celou referenci »