Vozidlo přistaveno s tím, že po nastartování ihned chcípne, výfuk zaolejovaný...
DPF zakarbonován - neprůchodný, katalyzátor částečně zapečený.
........
Při kontrole diferenčních tlaků, vykazoval filtr tlaky nového. Po měsíci provozu vše OK.
Problémy s filtrem pevných částic? Neutrácejte zbytečně!
Vozidlo přistaveno s tím, že po nastartování ihned chcípne, výfuk zaolejovaný...
DPF zakarbonován - neprůchodný, katalyzátor částečně zapečený.
........
Při kontrole diferenčních tlaků, vykazoval filtr tlaky nového. Po měsíci provozu vše OK.
..motor běží plynule již od nastartování - studený má výkon a nedusí se jako dříve, žádné hlášky na počítači. Klesla spotřeba o cca 1,5 litru na 100 km..
Vámi dodaný přípravek je bomba a všem, kdo začínají pociťovat postupnou ztrátu výkonu vřele doporučuji!