Vozidlo přistaveno s tím, že po nastartování ihned chcípne, výfuk zaolejovaný...
DPF zakarbonován - neprůchodný, katalyzátor částečně zapečený.
........
Při kontrole diferenčních tlaků, vykazoval filtr tlaky nového. Po měsíci provozu vše OK.
Problémy s filtrem pevných částic? Neutrácejte zbytečně!
Vozidlo přistaveno s tím, že po nastartování ihned chcípne, výfuk zaolejovaný...
DPF zakarbonován - neprůchodný, katalyzátor částečně zapečený.
........
Při kontrole diferenčních tlaků, vykazoval filtr tlaky nového. Po měsíci provozu vše OK.
Okamžité zlepšení výkonu motoru. Ani jednou se nerosvítila kontrolka filtru pevných částic (dříve minimálně jednou za nádrž).
Před výplachem DPF hodnota saze ve filtru 89g. Po výplachu 2g (podle diagnostického přístroje Clip Renault).