Vozidlo před opravou opakovaně v nouzovém režimu / snížený plnící tlak turba a omezení ot do 2500ot/min, diagnostikován nedostatečně průchodný DPF + snímač teploty výf. plynů.
Demontován DPF, naplněn výplach. tekutinou, po cca 24 hodinách prakticky došlo „ke ztrátě tekutiny".
Změnila se na hustou černou hmotu podobnou vazelíně. Po cca hodině důsledného vystříkávání tlakovou horkou vodou (WAP) z filtru vyšlo cca 3-4litry této hmoty. Po vysušení a vyfoukání stlačeným vzduchem filtr namontován zpět do vozu.
Provedena zkušební jízda a následně opětovná diagnostika. Výsledek testu DPF - průchodnost 98%. Rovněž všechny hodnoty plnění motoru byly velmi dobré /viz výpis testu/.
Zákazník vůz provozuje denně, předpokládám, že již ujel více jak 2000km po opravě a po telefonickém dotazu dnes, zatím zcela bez problémů. Pochvaluje si i snížení spotřeby o cca 0,75l/100km.
Jiří Lipina
L PRECISION s.r.o.